BULETIN INFORMATIV 2024

 Buletin informativ 2024

 

a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice

 Statutul-comunei-Bretea-Romana

b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor autorităţii sau instituţiei publice

 Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate: ROF APARAT DE SPECIALITATE

 Regulamentul de organizare și funcționare al consiliului local al Comunei Bretea Română ROF CL

 Organigrama aprobată conform legii: ORGANIGRAMA
Alte regulamente aplicabile la nivelul instituţiei

c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice

 JIANU Elena Sidonia- secretar general al UAT, nr. de telefon: 0760 678 702, adresă de e-mail: primar@bretea-romana.ro

d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice

1. Datele de contact ale autorităţii:

Sediu: Localitatea Bretea Română, cod 337115, județul Hunedoara, ROMÂNIA, , numere de telefon tel. 0254 733 356,  0254 733 332, 0254 733 352,

Adresă e-mail: primar@bretea-romana.ro
2. ♦ PROGRAMUL DE LUCRU AL PRIMĂRIEI
– Luni 7:30 – 15:30
– Marți 7:30 – 15:30
– Miercuri 7:30 – 17:00
– Joi 7:30 – 15:30
– Vineri 7:30 – 14:00

e) audienţe

 Modul de înscriere pentru audiențe: prin cerere scrisă la   sediul instituției sau prin completarea formularului   online. 

 Program de audienţe:

 ♦ AUDIENȚE PRIMAR – IONESCU GRUIA   Răzvan
 – Miercuri de la ora 08 la 10

 ♦ AUDIENȚE VICEPRIMAR – BEICA Ioan Aron
 – joi de la ora 10 la 12

 ♦ AUDIENȚE SECRETARUL GENERAL AL UAT –  JIANU Sidonia
 – vineri de la ora 09 la 11

f) sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil

 Bugetul aprobat 2024 Buget 2024
 Bilanţul contabil 2024 Bilanț contabil 2024 

g) programele şi strategiile proprii

 Programele şi strategiile autorităţii sau instituţiei   publice: STRATEGIA DE DEZVOLTARE LOCALA   BRETEA ROMANA 2021 2027

h) lista cuprinzând documentele de interes public

  • actele normative care reglementează organizarea și funcționarea instituției;
  • structura organizatorică, atribuțiile unităților ierarhice, programul de funcționare, programul de audiențe al personalului de conducere din cadrul instituției;
  • numele și prenumele persoanelor din conducerea instituției și ale persoanelor responsabile cu difuzarea informațiilor publice;
  • coordonatele de contact ale Primăria Comunei Bretea Romana, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii web;
  • sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil, rapoarte financiare și informații privind datoria publică;
  • programele și strategiile proprii;
  • lista cuprinzând documentele de interes public;
  • lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii;
  • modalitățile de contestare a deciziei Primăriei Comunei Bretea Romana, în situația în care persoana se considera vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate; modul de organizare, regulamentele de organizare și funcționare, ale aparatului propriu și ale comisiilor de specialitate, codul de conduită etică și profesională, precum și legislația primară aplicabilă instituției;
  • informații privind ședințele Consiliului Local, Hotărârile adoptate în ședințele Consiliului Local;
  • aspecte privind planificarea strategică (strategii de dezvoltare, obiective strategice, programe strategice, proiecte finanțate din fonduri europene, parteneriate și elemente privind cooperarea); buletine informative;
  • anunțuri și informații aflate sub incidența legislației privind transparența decizională;
  • alte informații cu caracter public, furnizate din oficiu, în baza deciziei Primarului instituției sau Hotărârilor Consiliului Local.

i) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii

 Documentele provin de la toate compartimentele din  cadrul Primariei Comunei Bretea Romana.

j) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate

 Orice persoană care se consideră vătămată într-un drept   al său ori într-un interes legitim, de către o autoritate   publică, printr-un act administrativ sau prin   nesoluţionarea în termenul legal a unei cereri, se poate   adresa instanţei de contencios administrativ   competente, pentru anularea actului, recunoaşterea   dreptului pretins sau a interesului legitim şi repararea   pagubei ce i-a fost cauzată. Interesul legitim poate fi atât   privat, cât şi public.

 Modalitățile de contestare, termenele legale și instanța   comeptentă la care se va introduce cererea sunt   prevăzute de legea 554/2004 a Contenciosului   administrativ și fiscal cu modificările si completările   ulterioare.

 

Posted in Buletin informativ, Toate categoriile.